HTML

Készítsd magad Mami!

Nagyon sok dolog van, amit mi magunk is elkészíthetünk a gyermekünknek és nem kellene a boltban megvenni. A csecsemő korúaknak fejlesztő játékokat csinálhatunk vagy meghittebbé tehetjük kuckójukat. A nagyobbacska gyerekek pedig élvezik is, ha velünk együtt próbálgathatják kézügyességüket. Blogomban szeretném megosztani azokat az ötleteket, amiket anno én készítettem és amiket mostanában készítek.

Friss topikok

Címkék

Na akkor kezdjük el!

2012.03.13. 10:41 Matrjos

Világéletemben szerettem "kreatívkodni". Apukám keresztanyja, kiskorom óta partner volt ebben. Sok mindent tanultam tőle és valószínű az alkotás örömét is ő ismertette meg velem. Már tinédzser koromban is próbáltam a szobámat mássá tenni, mint a többieké, így én már akkor hackeltem az IKEA kiegészítőket. Most hogy szembesültem vele, mennyire drágák a gyerekjátékok és mennyire egyszerűen előállítható a legtöbb, úgy döntöttem nekilátok és én is el kezdek alkotni. Így egyrészt olyan dolgok jönnek létre, amiben benne van a szeretetem, másrészt egyediek lesznek, ezen felül pedig még pénzt is spórolok. Annak ötlete, hogy ezt másokkal is megosszam úgy vetődött fel bennem, hogy az egyik fejlesztő könyvben azt írja a szerző "ha megengedheti magának, vegyen egy zenélő játékot gyermekének". Ez elgondolkodtatott, hogy tényleg mennyire drágák a játékok és bár a gyermek az, akinek igyekszünk a lehető legtöbbet nyújtani, mégis vannak olyan dolgok, amikről le kell mondani. Nem mondom, hogy egy gyerek ne nőne fel játszószőnyeg vagy fekvőhinta vagy a legmenőbb játék nélkül, de azért ha ezt házilag elő tudjuk állítani, miért is ne tennénk :)

Mivel sokat szoktam inspirálódni külföldi oldalakról, így biztosan lesz heti egy olyan post is, amiben ilyet osztok meg. Illetve heti 1x szívesen bemutatnék olyan dolgokat, amiket egy-egy designer készített a gyerekeknek. Ezek méregdrágák, de általában nagyon ötletesek és gyönyörűek.

Szóval kezdjük!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagadmami.blog.hu/api/trackback/id/tr164313754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása