HTML

Készítsd magad Mami!

Nagyon sok dolog van, amit mi magunk is elkészíthetünk a gyermekünknek és nem kellene a boltban megvenni. A csecsemő korúaknak fejlesztő játékokat csinálhatunk vagy meghittebbé tehetjük kuckójukat. A nagyobbacska gyerekek pedig élvezik is, ha velünk együtt próbálgathatják kézügyességüket. Blogomban szeretném megosztani azokat az ötleteket, amiket anno én készítettem és amiket mostanában készítek.

Friss topikok

Címkék

A tavaszi hangulat megalapozója

2012.04.06. 22:35 Matrjos

Hát jól elkezdtem írni majd abba is hagytam. Nem voltak az elmúlt napok egyszerűek, így hanyagoltam a blogot, de mostantól tényleg írni fogok. Kezdjük egy igazi tavaszi hangulatot varázsoló ötlettel.

Először néhány faágra van szükségünk, a legjobb, ha olyan fajta, aminek le lehet hántani a kérgét. Ilyen például a fűz vagy akác.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nekem volt régről jó pár pillangóm, de virágboltban vagy nagyobb dekorboltokban lehet kapni különböző színű tollból készült pillangót, mint ezek.

Ezután már csak rá kell ragasztani a pillangókat az ágakra. A legjobb a ragasztópisztoly, de mivel ezek elég könnyűek, így akár például Technokol Rapidot is használhatunk. Ha pedig másra is fel szeretnénk később használni őket, használjunk kétoldalú ragasztót.

 

Elkészülve így néz ki. Nekem kicsit még japános beütése is van.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszitsdmagadmami.blog.hu/api/trackback/id/tr774368799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása